Nathalie

En tjej som bloggar om sin vardag och de som händer i livet!

Tjatja!

Publicerad 2012-09-13 16:08:00 i Min Vardag :)

Hejsan svejsan alla goa! Har inte haft lust att blogga på ett tag! nu har jag haft ledigt i tre dagar :) de va inte meningen att jag skulle va ledig i går men våra lärare på skolan har flyttat runt och dom skulle sotera pappaer eller något och då fick inga elver vara på skolan så vi fick ledigt! Men vi fick en läxa eftersom de egentligen va vanlig skoldag
vi skulle kolla på vilken film som helst :) och sen skriva om den :P
bara två saker kvar :D sen e jag klär! yey! Nu sitter jag och skypar med en :D senare ska jag dra upp till linköping skola imorrn :D
Va på stan idag också en snabbis köpte en mascara och fondation!
Skit bra köp älskar båda två!






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela