Nathalie

En tjej som bloggar om sin vardag och de som händer i livet!

Va ett tag sen

Publicerad 2012-10-07 18:30:03 i Min Vardag :)

Hejsan igen! Hänt massa sen jag skrev sist både bra och dåliga saker.. xD men de e bara att se framåt och inte kolla bakåt, vill inte hanma i samma shit igen! vänner och kommit och gått, och har sagt upp kontakten med en super bra killkompis... men får se on man tar upp den igen eller va man gör, klarar mig bra med äkta vänner :D
Idag har jag varit ute i de halv fina vädret :P sen har jag handlat lite mat och så, mest chillat idag. väntar på att solsidan ska börja :D
Sen blir de att typ sova om jag kan xD tänker på en person så, mer säger jag inte! Igår va jag hos en kompis och firade henne de va super mysigt och kul! Älskar dig vännen! Men de va allt från mig just nu. ska chilla vidare med musik och så.. men vi hörs!

slänger säkert in ett mobil inlägg innan jag sover

Puss på dig, du e sjukt i mina ögon! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela