Nathalie

En tjej som bloggar om sin vardag och de som hÀnder i livet!

En bra dag! đŸ˜„â€

Publicerad 2012-09-20 21:49:59 i Övrigt

Hejsan alla goa personer! Idag har jag varit i skolan och haft ganska bra lektioner och haft en kort dag ocksĂ„ 😊 maten va inte god alls.., Ă€ntligen fredag imorgon 😃 nĂ€r jag kom hem frĂ„n skolan sĂ„ stĂ€dade jag hela min lĂ€genhet sĂ„ nu Ă€r den fin och ren. XD sen glodde jag pĂ„ film vilade lite ocksĂ„ sen kollar pĂ„. LyxfĂ€llan de va nĂ„gon frĂ„n Oskarshamn denna gĂ„ngen helt otroligt att man kan slösa pengar pĂ„ saker man inte alls behöver! Haha mĂ€nniskor assĂ„ . Kollat pĂ„ dator och ni ligger jag i sĂ€ngen och ska sova strax upp till skolan imorgon. Men tĂ€nkte blogga precis nĂ€r jag vaknat imorgon om jag kommer ihĂ„g de. Just de efter skolan Ă„ker jag hem till VĂ€stervik mysigt
Godnatt alla fina, speciellt du đŸ˜‰â€

Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inlÀggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela