Nathalie

En tjej som bloggar om sin vardag och de som händer i livet!

1 oktober

Publicerad 2012-10-01 17:06:42 i Min Vardag :)

Hejsan. Märks verkligen att de är / börjar bli höst, kallt och regnigt... Idag har jag varit i skolan och de va helt okej. Slutade redan vid två istället för fyra. ;)
Våran lärare va sjuk så vi hade en annan och efter lunchen hade han oss ett tag sen hade han andra lektioner så vi fick sluta efter som dom inte hittade någon vikarie : D imorgon slutar jag två soft! Nu ligger jag och kollar på tv. Ska kanske sitta lite vid datorn också, men inte så länge för då dör den och jag glömde laddaren hemma xD så segt men ska få den upp skickad så den kommer förhoppnings vis onsdag eller torsdag till mig :) utan data i två veckor när de inte finns så mkt att göra här. Men på onsdag kommer min käraste mamma till mig och hon stannar till torsdag då har jag studiedag :P
Men kommer inte skriva så mkt här vill inte slösa mitt internet måste spara de så jag skriver när jag kan!
Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela