Nathalie

En tjej som bloggar om sin vardag och de som händer i livet!

Söndag!

Publicerad 2012-05-06 21:00:04 i Min Vardag :)

Heeeejsan! Fötlåt för dålig bloggming men har haft fullt upp denna helg, blev en städdag när jag kom hem :P sen förberede vi massa saker tills min systers konfimation (stavning?) lördag fortsatte vi att fixa osv :D och på söndagen var det dax ;) så fiiint! tyvärr inga bilder :/ glömde kamran uppe i Linköping.... suuuuurt :( senn stack vi hem och fixade sista :P sen kom gästerna och vi pratade och åt super goood mat! vi satt ute :P gött väder! nästa vecka hoppas jag på ännu mer sol, så jag kan sooola :D kan sitta i köket och sola xD haha!

Men nu ska jag tänka efter va jag behöver med mig upp och va jag ska ha på mig :D och sen ska jag fixa mig , krypa ner i sängen ocjh läsa lite sen sova! Tagga big brother i veckan :P

Det va någon som ringde mig vid tre inatt och vet inte vem det va, svarade inte utan skickade upptagen ton. och somnade vidare :P så nu hoppas jag att ingen ringer mitt i natten och väcker mig!  Behöver min sömn, till skolan, osv.

Ska även försöka att lägga in bilder också som jag tagit för ett tag sen, glömt :$

opps! och ska även ta nya uppe i linköping och sen slänger jag även in biler på min lägenhet, sen ska jag väl fixa saker osv, men  nu får det räcka måste verlkligen sticka nu.

Men tittar in här imorrn igen! + slänger in en gammal bild på miiig

Pusse!





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela