Nathalie

En tjej som bloggar om sin vardag och de som händer i livet!

Söndag!

Publicerad 2012-05-13 20:46:16 i Min Vardag :)

Heeeej! Just nu sitter jag och kollat lite på tv, vet inte va jag ska hitta på :( Imorgon har jag sovmorgon till halv ett eller jag börjar då :P men sovmorgon iaf, och sen kommer en och ska fixa saker i min lägenhet redan vid halv nio, men när han e klar kanske jag kan lägga mig och vila lite, sen vänta till skolan börjar  ;) hmm? behöver eran hjälp?! vad ska jag skriva om?! KOMMENTERA!

Har sjukt ont i halsen så ska göra mig kokande, hett, varmt te! och kanske knäckebröd och bara njuta av söndagen!


Någon som vet om det är något bra på tv:en ikväll förutom big brother ;) det ska jag nog se :D

Förut idag så städade jag hela huset och sen så va jag och sprang med mina syskon och nu sitter jag i min lägnehet :D underbart!

Detta va allt för mig! Så in och läs och KOMMENTERA MASSOR!!!!!




puss :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela