Nathalie

En tjej som bloggar om sin vardag och de som händer i livet!

Lediga :D

Publicerad 2012-05-16 23:16:21 i Min Vardag :)

TjooohTjooooh! Sista skoldagen idag, vi hade våra vanliga lektioner, vi skulle ha data men kom ingen lärare så fick ha rast i en timme typ ( lite segt) sen så väntade vi på matte lektionen, precis när vi skulle gå så kom läraren sen gick vi och åt sen hade vi idrott..... xD suuuuuger! Sist hade vi redovisning och drack te och käkade tårta sen fixade jag saker hemma och drog ner till rece och tog tåget hem och hääääääääär har jag suttit typ sen jag kom hem, åt skäpmat idag med och nu ska jag snart sooova! ska upp ganska tidigt ska iväg till vårat sommar ställe!! :D så kommer inte blogga då...

Åhhh! Min mobil har dampat upp sig så har en annan... känner mig så utan för för alla har thout (stavning?) mobiler och jah har en knapp mobil. men huvudsaken är att jag kan smsa och ringa plus att dom som vill nå mig kan göra det :D


stöööör mig fett mkt på skype med någon som loggar in sen ut och sen in osv!!!!! FETT STÖRIGT!!!!


Aaah men detta va allt för mig! Dagen har väl varit OKEJ... Men morgon dagen kommer bli BÄTTRE!!!

Puuuuuuuuuuuuuuusss och kraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaam!


Bloggar någon gång nästa vecka och kanske tar några kort som jag lägger in med ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela