Nathalie

En tjej som bloggar om sin vardag och de som händer i livet!

Hej hej!

Publicerad 2012-05-24 18:31:53 i Min Vardag :)

Kom hem runt två, lämnade mina saker i lägneheten och gick sen mot stan eller bor ju där typ  xD gick ner mot stan :D skulle kolla efter några grejer men det kosade så mkt, och hittade inte allt. så gick bara och kollade runt i massa affärer :D

Idag har jag haft fullt upp den nio tiden :D På mitt gymasium varje år har man en hälsodag! Vi fick toppen väder!
Man får välja bland massa olika aktiviteter ( dom som finns) jag valde att gymma! Så vid halv tio tiden började passet fram till lunch :D Spran på ett sånt där löpband eller va det heter :P Så jag ska fråga om man kan fån gymma när på fritiden så ska jag ta med en kompis :D fett kul vare! Första gången jag gått/sprang på ett sånt band :D Sen om vi ville ha lunch så skulle vi gå 2 km för att få en matbiljett xD haha så korkat men dom flesta gick för att få mat! Det va pasta sallad  men den va inte så good men det va mat iaf och jag åt, hade med mig lite fika till förmiddagen xD så klarade  mig!


Sen satt vi och åt och tog det lungt innan sista passet :D Några badade men jag ville inte så :P

Satt mest i skuggan för jag MÅSTE VERKLIGEN smörja in mig annars bränner jag mig väldigt mkt!! Vill inte så satt bara lite i solen. Plus att jag fått lite färg iaf ;) när vi va ute och gick så fanns ingen skugga xD Men mer färg ska det bli! Iaf nästa torsdag om det e fiint väder :D :D Men nu ska jag laga mat och bara njuta av dagen! 


Jag ska TA en ISKALL DUSCH om någon ville veta HAHA!




hEjDå! PuSs <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela