Nathalie

En tjej som bloggar om sin vardag och de som händer i livet!

Här kommer lite bilder på min lägenhet

Publicerad 2012-05-08 17:43:42 i Min Vardag :)



Lite av köket och vardagsrummet. och sen ser man lite av hallen och mitt sovrum



mer av köket och vardagsrummet


köket


skåpen


sovrummet, och gaderober (stavning?)



Hallen



toan




så nu är bilderna inne!


Tänkte berätta om dagen lite kort

Gick till skolan och hade vår första lektion, om barnens utveckling
sen hade vi engelska, vi va fett några men lungt och sköönt
lunch svenska efter satt och läste en bok en timme, sen hade vi vår sista lektion om konflikter
och imorgon ska jag ha mitt utvecklingssamtal!!!!!!! gaaaah, kommer döööh! Tänk om dom säger något negativt får bättra mig dom sista tre åren haha! jag e ju minst på skolan så det kanske förklarar lite grann, snart börjar jag tvåan och SNART är det äntligen SOMMARLOV!!!!! 8 JUNI!!!!! :D:D:D:D :D


nu räcker det puuuuuuuuuuss! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela