Nathalie

En tjej som bloggar om sin vardag och de som händer i livet!

Gårdagen!

Publicerad 2012-05-27 00:08:28 i Min Vardag :)

Heeejsan! Har haft en bra kväll med hela familjen! :) Firat min syster som fyller år! Mkt trevligt! Massa god mat! Först fick vi en skit god bål :) och lite senare svin god mat och en super god efterätt! Klvällen är på topp! Så nu sitter jag och bara chillar som jag gjort sen maten xD smsar med goa personer! Och dunkar musik i mina hörlurar :D och kollar runt lite på olika saker jag vill ha! Tagga in för provet senare i dag ;) men nu har jag inget mer att säga! Vill bara att någon ska va super social! Men vi hörs senare puss så länge och säger även godnnatt till er mina fina älskade läsare även att jag inte har så många xD HAHAHA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela