Nathalie

En tjej som bloggar om sin vardag och de som händer i livet!

Första skoldagen!

Publicerad 2012-05-21 20:43:43 i Min Vardag :)

Hejsan första skoldagen efter en lång helg :D Jag har varit ute i våran sommarstuga därför jag inte bloggat, plus att det har varit sjukt fint väder så har solat lite grann :P åhh brände mig, men det e typ borta :P Och nu sitter jag bara i lägenheten och döööör av värme! Och förkyld :/ vill inte nu liksom bara tre- fyra veckor till sommarlovet :D yeeey! Så ska passa på att steka och springa massor :D Men nu ska jag va lite social på msn och fb sen ska jag palla mig till sängen och sova!
Denna förskyldningen tar kål på mig! xD men jag kämpar! Så ja detta blir bara ett inlägg men uppdaterar imorrgon om jag orkar och hinner :P


PUSS OCH KRAM!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela