Nathalie

En tjej som bloggar om sin vardag och de som händer i livet!

Tillbaka! :)

Publicerad 2012-03-04 19:30:15 i Min Vardag :)

Heeej! Har precis kommit hem från pappa haft en grym helg!

Tänkte berätta lite om den!

Fredagen:     Hade en bra stat på morgonen :) sov till halv nio och bakade sen så fixade jag lite innan jag skullle dra till bussen ;) glömde visa saker men klarade mig bra utan dom :P Men när jag klev på bussen så sa jag vart jag skulle men jag behövde inte betala för maskinerna funkade inte xD så jag åkte gratis :D plus att det va ganska många på bussen! :D

Lördagen:       Vaknade vid halv tio och tog det lugnt innan vi skulle till Blomstermåla och fira min Kusin som fyllde 25 år precis på lördagen! Fick god mat, och tårta! mums!!! och sen åkte vi hem för alla ville hem innan åtta! Efter som det va melodifestivalen och gladitorerna (stavning?) jag åt hemma sen åkte jag bort till min kusin och kollade på melodifestivalen tsm med henne men kan säga att det sög!! Thorsten skulle inte gått vidare! Blööööh! Gillar inte han eller hans låtar! :P

Sömdagen:    Sov till tio orkade inte gå upp vid halv tio, va helt slut efter gårdagen! xD har bara chillat idag! Tittat på film hela dagen och käkat godis och druckit massor av vatten! goott! Ja så va min helg! :D nu väntar jag bara på att kontoret ska börja sen ska jag fixa mig och krypa ner i sängen! Skola i morgon plus sista proa veckan! sen börjar jag att pendla igen! Jo om typ 2- 3 veckor så fyller jag 18 år! :D


Puuuuuuuuuuss och kraaaaaaaaaaaaaam! Hoppas jag skrev något intressant!

Kommentarer

Postat av: Dellz - Två liv, en blogg ♥

Publicerad 2012-03-05 14:11:09

Har bloppis på bloggen, kanske finns något som du vill ha? Passa på att kolla nu innan det just du vill ha tar slut. Allt kostar under 100 kr, priset diskuteras.



DIREKTLÄNK: http://bezzieochdellz.blogg.se/2012/march/utkast-mars-5-2012.html#comment

Postat av: Julia och Embla Humor, Vänner, och en galen VARDAG!

Publicerad 2012-03-05 21:23:25

hej!

sv: Inte mycket :) Haft en bra dag?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela