Nathalie

En tjej som bloggar om sin vardag och de som händer i livet!

Tbx!

Publicerad 2012-03-31 12:22:22 i Min Vardag :)

Heeej alla goa läsare! Vaknade för en timme sen, just nu sitter jag och lyssnar på musik och njuter av helgen och taggar dom sista skoldagarna innan mitt lov börjar! Längtar så! Dom senaste dagarna har jag inte orkat blogga har inte haft ork eller inget intressant att skriva om, hända sen det blev sommar tid så har jag varit för jävligt trött, och nästan somnat på lektionerna.
Men i torsdags i skolan så körde vi laserdome! ^^ haha jag ramlade och backade in i en väggen xD haha så dålig man kan va! Körde alla mot alla och jag kom på 8:onde plats av 11 :P första gången så :D FYYYY FAAAAAN FÖÖÖÖÖR SNÖÖÖ I MARS!!!!! snön ska bort! Påsklovet kommer det hända massa saker ;) men mer om det senare, iaf tisdag och onsdag ska jag försöka flytta massa saker till min lägenhet i linköping :D så jag kan börja bo där :D yeeey! Men detta va allt, idag kommer det bara va en film och sova dag! :/ jag som ville springa.. men springer inte i detta väder!

Men nu ska jag ta tag i livet och äta lite frukost!

vi hörs senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela