Nathalie

En tjej som bloggar om sin vardag och de som händer i livet!

Studiedag!

Publicerad 2012-03-13 21:05:19 i Min Vardag :)

Heeeeej babes! Haft studiedag idag :D fett gött! Har hunnit ganska mkt idag faktiskt ;) sov till tio, drog på mig nåra kläder och gick ut med  hunden ett tag sen när vi kom in så lagade jag mannagryns gröt till mig och min bror med det blev lite feeel ^^^ men den gick att äta sen så stack jag ner till frisören och klippte mig :) resultatet är redan uppe :D men glömde säga att jag färgade håret får några veckor sen eller 1 månad, så klippte mig bara! Haha kanske hade varit smart att klippa sig först och sen färga skitsamma :D blev iaf fett nöjd! :P va tkr ni? Efter jag klippt klart mig så stack jag vidare och fixade en sak som ska va in lämnad och klart tills imorgon eller torsdag :D yeey klar! Behöver inte gå upp fem på torsdag :D sov morgon till sju ^^) sen har jag käkat och chillat, och sen har internet varit lite knasigt! haha xD men det blev ett inlägg :D yeey! ville så gärna blogga idag! Men nu ska jag fixa mina mackor och sen ska jag fixa mig själv och krypa ner i en kall o go säng! Åhhhh vilket värder vi haft idag :D Men imorgon ska ja ta mig faaan ut och springa :P måste få upp min kondis :D den e fett dålig! HAHA! Hatar ONSDAGAR! bara för att vi har idrott! den e KAOS!!!!!! Nu ska jag faaaan få upp min kondis en bra bit! ahaha orkar typ inte upp för alla trappor i skolan :P HAHA Men det ska absolut ändras! TAAAAAAGGA!! Ha en mysig kväll! Sov så gott så hörs vi imorgon en sväng! Ska upp 5:00 segt! GOdNaTt GoTt FoLK! <3


Btw Älskar dig!

















Kommentarer

Postat av: Julia och Embla två helt GALNA tjejer!

Publicerad 2012-03-14 07:02:33

hej!

klicka i menyn där det står bloglovin och så klicka på följ :)

Postat av: Sandra

Publicerad 2012-03-14 08:10:47

Hej vilken otroligt fin blogg du har!

Jag tänkte bara kolla med dig, jag har en tävling på bloggen för att jag behöver så mycket hjälp som möjligt för att min son är med i en tävling i en tidning och behöver så mycket röster som möjligt.



så därför har jag nu en tävling på bloggen där du vinner ett presentkort på 350 kr ifrån H&M.

Och det enda du behöver göra för att delta är att hjälpa mig att rösta på min son genom att klicka på en knapp. <3



det vore jätte snällt om du ville ställa upp!

Gå in på länken så kommer du till tävlingen på min blogg, http://sandracederbom.blogg.se/2012/march/tavling-och-det-gillar-ni.html



Tack på förhand Puss

Postat av: E M M E L L Y

Publicerad 2012-03-14 08:49:45

Skönt med studiedag, vi hade också det igår ;)

Postat av: karolinajonsson

Publicerad 2012-03-14 09:00:56

Kika in och delta gärna i någon av mina tävlingar!

http://jonssonsfoton.blogg.se/category/bloggen-jag.html



Eller titta om du hittar något intressant i min bloppis!

http://jonssonsfoton.blogg.se/category/bloppis.html



Ha en underbar dag! :D

Postat av: EMMAS!- alltid tävlingar

Publicerad 2012-03-14 09:08:28

Var gärna med i tävlingen! ALLA får ett presentkort på 100kr & vinnaren får tandblekning värd ca 500 kr:



http://eemma.se/2012/march/tavling-vinn-tandblekningskit-alla-som-delta.html#comment



förlåt om du inte gillar tävlingstips :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela