Nathalie

En tjej som bloggar om sin vardag och de som händer i livet!

Onsdag!

Publicerad 2012-03-21 20:50:01 i Min Vardag :)

Heeeej! Skolan va helt okej! :) Hade först kommunikation och samspel men min mentor och lärare sen skulle vi egentligen ha matte men våran matte lärare va sjuk så vi hade kommunikation och samspel igen men såg nästan en hel film :P Klassfesten ^^ den va skojig :D haha bättre än att höra på massa prat hela tiden! :P Sen hade jag lunch och det va fiskburgare o potatismot tog ABSOLUT ingen fiskbugare.... bläääh ;) sen hade vi idrott..... :( vi hade handboll och det va tråkigt men helt okej idrottslektion :D luuuung o rooo  :) sen hade vi 45 minuter rast vi bara chillade orkade inte göra något sen hade vi sista lektionen för dagen det va om va vi ska göra om barn bränner siig eftersom vi går den kursen så läser vi ganska mkt om barn och gammla :D feeeeett kul! Om tre månader slutar man skolan och det är sommar lov :D yeeeeey! Sen börja man tvåan men mer om det när det e dags! Men detta va allt för mig, ska börja fixa mig för sängen och sova gott! behöver sova dom timmarna jag får innan jag ska upp klockan 05:00 :P om ni nu undrar varför jag går upp så tidigt så äre för att jag åker mellan mitt hem och skolan varje dag sen jag började där! så drygt ett halv år har jag åkt tåg varje morgon ^^ och det går super bra! jag valde det själv o det va det jag ville :D men flyttar ju snart så :D Juuuste bara tre daaagar kvar te min 18års dag? Vill ni att jag ska lägga upp bilder på det jag fick och vart det e köpt någonstans om det står ? jag tänkte iaf lägga upp bild eller bilder på det så :D nej men nu ska jag kolla en blogg en snabbis sen vänta på ett sms om det kommer innan jag somnar! Så nu ska jag lyfta på mitt feeetta arsle och gå här ifrån :D bye bye ;8 vi höres imörra om jag orkar och har något att skriva om HAHA! Puuuuuuuuuuuuuuussshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela