Nathalie

En tjej som bloggar om sin vardag och de som händer i livet!

Måndag igen!

Publicerad 2012-03-19 19:44:48 i Min Vardag :)

Heeeej alla underbara! kom hem vid halv sju och har precis sökt sommarjobb hoppas jag får något för behöver verkligen pengar att köpa kläder och även saker till min lägenhet har lite att fixa innan jag för den! och jah lovar så fort jag fått i gång min data och allt fukar så kommer jag göra fler inlägg och även göra på morgonen och ännu fler videor :D Fyfaaaaan va det blåste! höll på att krocka med folk hela tiden, plus att det tog en eviget innan jag kom fram till rese sen fick man vääääääääääänta ett jääääääääääävligt bra tag på sitt tåg hem!!
det va FEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEETT KALLT!!! jaja dagen har varit bra och chill imorgon ska vi ta hand om några åttor så vårat schema är inte sov vanligt men vi har engelska och lunch och sen religon som vanligt! Aja nu ska jag dra och käka sen sitta lite här sen ska jag SOOOOOOOVA häääääääääär JÄTTE TRÖTT!!



Puss på alla mina underbara läsare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela