Nathalie

En tjej som bloggar om sin vardag och de som händer i livet!

Kollat melodifetsivalen!

Publicerad 2012-03-10 22:42:36 i Min Vardag :)

Heeeeej snyggingar! Kollat på melodifestivalen och käkat god mat :) Tyckte  ni det va rätt låt som vann eller skulle någon annan vinna kommentera! spännande att veta va ni tyckte! ;) Jag tyckte i alla fall att låten va okej :P Men skulle vart David eller Ulrik! Dannys låt va inte så bra iår! tyckte det va lite för popit i han låt men kommer säkert nörda den senare! SÅ säg va ni tyckte!

Just nu camar jag och pratar i skype med underbara männikor :D har typ bara chillat mest idag :P

Skulle träffat en kompis idag men personen kunde inte o det va tråkigt så nu sitter jag o gloooor!!


just det såg någon melo! Fyyy faaaaaaaaan va porrit det va! xD hahaha många killar gillade nog det ;) haha! Seeeeeeeeeeeeeeeeexigt! tkr det va lite överdrivet! aja nog om detta!



Kysss och smeeeeek :*

Kommentarer

Postat av: linnea

Publicerad 2012-03-11 20:15:39

vadå porrigt??

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela