Nathalie

En tjej som bloggar om sin vardag och de som händer i livet!

Helgen!

Publicerad 2012-03-18 15:19:26 i Min Vardag :)

Tjjo alla finisar! Min helg har varit grym! På fredan chillade jag bara förutom att jag va ute och sprang med min syrra gick inte så bra för mig xD haha! sen så chillade jag vidare. På lördagen så ornade vi massa saker här hemma inför alla som skulle fira min syster som hade fyllt år så det va en grym kväll med gott folk! jag har även glott på massa film med min syrra också :D idag har jag inte gjort så mkt än så länge, spelade lite wii och sen sprang jag idag med men det va mkt DÅLIGARE idag än igår! HAHA! nu blire att äta mindre godis och läsk dricka mer vatten :P
Men vi får se va som händer senare lägger väl in några bilder från förra veckan ;) men nu ska jag duscha sen bara chilla galet puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela