Nathalie

En tjej som bloggar om sin vardag och de som händer i livet!

Den 23 mars <3

Publicerad 2012-03-23 20:03:52 i Min Vardag :)

Heeeeej babes! Idag har skolan varit chill :D Vi åt lasange och prinssestårta och nu håller jag på att fira min bror som fyller  20 år idag! Tänk för 20 år sen föddes han :P och imorgon fyller jag ^^ 18 år :D haha!

Min bror e två år äldre än mig och fyller 23 mars och jag fyller 18 den 24 mars :D haha det är ingen som fattar att det e två år mellan oss! Så nu väntar vi på gooodmat som min bror bestämt sen ska jag typ bara chilla hela kvällen ska ÄVEN försöka att lägga mig vid tolv! Men det kommer npg inte gå! Alla kommer skriva på fb och på
alla andra sidor jag är medlem på plus dom som har mitt nummer :D haha ni får GÄRNA säga grattis :D


aja va bara detta jag hade att säga idag bilderna kommer senare eller så  kommer alla imorgon! det kommer bli lite bild bomb dom här veckorna :D men det gillar jag iaf, lägger ju inte ut så många bilder xD


puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuss!



STORT JÄVLA GRATTIS TILL VÄRLDENS BÄSTA OCH MEST ÄLSKADE BROR SOM FYLLER HELA 20 ÅR!
DU ÄR DEN FINASTE OCH SÖTASTE BROR MAN KAN HA! JAG KOMMER ALDRIG VILJA HA NÅGON ANNAN BROR!
BARA FÖR ATT JAG SÄGER SAKER TILL DIG NÄR VI BRÅKAR, JAG MENAR DOM ALDRIG! OCH DET TKR JAG ATT DU SKA VETA! MEN DU LÄSER JU ALDRIG MIN BLOGG MEN SKRIVER DETTA IAF! FÖR MAN KAN IINTE HA NÅGON BÄTTRE BROR! ALLT DETTA JAG SAGT NU DET MENAR JAG MED HEEEEEEEEEEEEEEEEEELA MITT HJÄRTA!<3



JAG KOMMER ALLTID ÄLSKA DIG BROR! <3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela