Nathalie

En tjej som bloggar om sin vardag och de som händer i livet!

Varit ute

Publicerad 2012-06-14 19:05:26 i Min Vardag :)

Heeeeejsan! Vaknade vid nio tiden och gick ut med hunden, sen gick jag och la mig igen och sov till elva :) sköönt! Sen käkade jag en macka till frulle och sen drog jag ut :P Har suttit och rensat ogräs typ hela dagen xD men det va så skönt väder ute så fick ju lite färg på köpet :D Väntade på att min syrra skulle komma hem från skolan, käkade lite lunch och sen drog vi ner på stan och skulle leta eter en present och det hittade vi efter ett tag ;) innan det så köpte jag ett nagellack sätt med tre olika färger med glitter i  färgerna va gult med glitter  rosa med glitter och sen silver färgat med glitter sjuuuuuuuuuk niiiiiiiiiiiiice asså :P fiiiint det hade kostat 40 kr men jag köpte det bara för 20 kr :D

japp, såhär har min dag varit! Senare ska jag fixa det sista tills imorrn och sen bada :D


Men vi hörs nästa vecka eller sent på fredags kvällen :P

Har fullt upp EN tar studenten i familjen så nu blir det att FIRA FIRA :D


puss¨



btw..... Tänker på dig! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela