Nathalie

En tjej som bloggar om sin vardag och de som händer i livet!

Tjo tjo!

Publicerad 2012-06-18 22:41:57 i Min Vardag :)

Tjenare! Har inte gjort mkt alls idag.... vädret suger! Men har typ bara slappat idag :) sen hjälpt till med maten och åt en jätte god efterätt :D sen bara sutitt vid datorn :D Just nu sitter jag och bloggar och kollar på tv :P ska kolla runt lite på google också, jag och min syster ska åka hem till mig underendag och bara ha det underbart tillsammans :D ska visa henne runt och sen kanske vi drar till något äventyrsbad om det finns eller så kör vi laserdome :D och sen ska vi självklart cheka in stan och kan ju hoppas på att något får följa med mig hem :D

jepp, så har min dag varit och nu ska jag fortsätta att kolla och spara sidorna och visa min syster imorrn nice


så vi hörs någon annan dag :D ska försöka ta så många bilder som helst :D och sen kommer dom in någon gång :D puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela