Nathalie

En tjej som bloggar om sin vardag och de som händer i livet!

Tjabba!

Publicerad 2012-06-08 23:01:47 i Min Vardag :)

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeejsan alla fina! Precis ätit en super god måltid, njöt som sjutton! Fläskkottlet med bakpotatis och massa gott till! Men idag va det min sista dag :D Sommar lov nu, sen kollade jag på alla studenter och så adjö till alla som slutar, kommer sakna dom fett mkt! Men om tre hela år så tar jag studenten! Med mina käraste kompisar! och i höst så börjar jag redan tvåan, den linjen jag går e det 4 år så nu vet ni det ^^^

Just nu skypar jag med en kompis, jag bloggar och han spelar sociala vi e då ^^ )



Men har inte så mkt mer att säga föutom att jag inte kommer blogga mer efter detta inlägg. asså under helgen menar jag :D

Ska bara njuta av sommarlovet!


Just det har en VIKTIG frågar till er och jag behöver verkligen svar på den innan nästa fredag!!!!!


Va kan man köpa till sin bror när han tar studenten????????!

HJÄLP HJÄLP HJÄLP HJÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄLP MIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIG!!!



kOMMENTERA ALLA FÖRSLAG NI KOMMER PÅ!!!!!! nI ÄR SUPER GULLIGA!




PUSSS OCH KRAAAAAM! <3 OCH GOOOODNATT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela