Nathalie

En tjej som bloggar om sin vardag och de som händer i livet!

Tisdag!

Publicerad 2012-06-05 12:32:09 i Min Vardag :)

Tjabba Tjabba! Har haft fullt upp med skolan sista veckan! Och i helgen så hade jag inget att skriva om, jag chillade bara och städade hela mitt rum från golv till tak! Och måndag va skolan som vanligt inget kul och idag har jag varit i skolan tills halv 12 vi kollade på film :D och käkande popcorn och drack någon juice :D gott!

Nu ska jag snart laga lite mat och sen fixa det sista sen dra ner till tåget :D

Åker hem, för e ju lediga imorrn finns lite mer att göra där hemma en här just nu :D

Sen är det bara torsdagen kvar och på fredag slutar vi, men skriver mer om det när det är den dagen.

händer massa saker :D


Puuuuuuss

Kommentarer

Postat av: Sophie Larsson

Publicerad 2012-06-06 16:51:53

Hejsan, hur tänker du fira nationaldagen idag? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela