Nathalie

En tjej som bloggar om sin vardag och de som händer i livet!

Nya blogg.se

Publicerad 2012-06-25 11:47:41 i Min Vardag :)

Hejsan alla fina! Vaknade vid elva ätit lite frulle och kikade nyss in på blogg.se alla säger att dom fått den nya och nu fick jag den :) tkr denna är mkt bättre :D men många som inte gillar den verkar det som xD så vilka tkr att denna är bättre en den gammla ? :D

Min midsommar va bra va ute på en ö med familjen och firade dansade med barnen och lekte några lekar med xD haha lite barnsligt men så gör man på våran ö! :P
Men nu ska jag plocka ut diskmaskinen och se va som behövs göras osv, Tänkte sola men här spöregnar det :( jag får väl se film i detta väder alltid mysigt :D blir en slappdag idag ;) sen käka middag och sen sova xD så kommer min dag se ut :P

Men nu har jag inget mer att skriva! Ska läsa lite bloggar också

Puuuuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela