Nathalie

En tjej som bloggar om sin vardag och de som händer i livet!

svar till miss dior+ inlägg

Publicerad 2012-01-01 23:26:58 i Min Vardag :)

Följ mitt liv som Miss Dior.
Hos mig kan du läsa om mig och min vardag, alla djur, min egen unika stil - tips. Självklart finns det både bilder och videos
Men det viktigaste av allt - min kamp mot det sjuka kroppsidealet!!


Hej sötnoos! Klart jag ska följa din blogg! Vi kanske kan göra länkbyte någon gång!
Du e sjukt fin, men jag förstår inte vad du menar med - min kamp mot den sjuka kroppsidealet.
men kanske står någonstans i din blogg ska kolla lite mer imorgon!
om det inte gör det så vill jag veta vad du menar!


Puss!


Hej alla goa läasre! Har precis duschat och ska sitta och kolla lote på fb och bloggar sen ska jag krypa ner i sängen, och njuta av morgondagen :D andra dagen på 2012 hehe måste lära mig skriva 2012 istället för 2011 xD
Jag tkr det är lite svårt att lära sig nytt år, vi skriver det ju det ett helt år och varje dag iaf jag!

Men säger även GODNATT OCH SOV GOTT! 

kyssar :D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela