Nathalie

En tjej som bloggar om sin vardag och de som händer i livet!

STUDIEDAG!

Publicerad 2012-01-26 13:32:15 i Min Vardag :)

Heeeeeej babes! Har varit hemma en timme ;) nu ska jag berätta va jag gjort.
Vaknade vid 8.... av att jag höde musik spelas, alla mina sy syskon har skola idag och är lediga i morgon när jag går i skolan -.-... tråååk. Men fick även sms vid åtta och smsa lite, sen somnade jag om så gott till tjugo i tio, gicj upp fixade mig, satt lita vid datan sen åt jag frulle, cyklade iväg och pratade med min praktikplats som jag ska va på nu på tisdag ;) pratade även men andra med :)
Sen så frågade jag om sommarjobbs lapp och det ska vi fixa så jag slog nästan två flugor i en smäll :P niiiiice! Och har precis ätit mat, sitter och latar mig lite vid datan och dunkar musik!
Men ska även städa lite grann innan alla kommer hem och berätta nuheten, hmm ska även ta något kort ute, fååå fiiiiiint med snöööö! Men det skulle vart såhär vid jul och nyår!



Pussssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela