Nathalie

En tjej som bloggar om sin vardag och de som händer i livet!

Sitter och kollar på Biggest loser sverige

Publicerad 2012-01-27 16:16:52 i Min Vardag :)

tjuuuuuuuh! Försov mig i morse och fick ta tåget som är inne halv tio, små sprang te skolan och dom hade  rast, *tur* Sen lagade vi mat, gud så gooooott det blev!! Tog tåget hem! Alltid lika kul att e någon som missar tåget xD fast inte kul om det skulle va jag. Dom som missade tåget fick vänta till fyra xD jag åkte halv två tåget så dom fick vänta länge. haha inte mitt fel! Just nu sitter jag och kollar på biggets loser!  Guuuud dom är så duktiga! tänka hur mulliga dom varit sen blir dom smala!


Åhh jag bara ÄLSKAR pogramet! ska kolla vidare vi hörs sen :D puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela