Nathalie

En tjej som bloggar om sin vardag och de som händer i livet!

ojojojoj!

Publicerad 2012-01-08 20:43:04 i Min Vardag :)

heeeeej! Nu är jag tillbaka och ska blogga så mkt som jag kan och om jag har något att skriva om.
Haft ett toppen lov båda bra juuuul och nyår! hur har ni haft det ? Kommer komma bilder från pappa, men inte i kväll, imrgon börjar skolan för mig, ska blir så kuuuul att träffa alla igen! Börjar halv evla men måste åka tåget som går 7:47 så är framme 9:34, vänta en timme men måste ta reda på vad vi ska ha får lektion, för den vi haft förut är slut så fårse va jag har på morgonen, bliiiir jäävligt sur om vi inte har någon lektion då VA FAAAN SKA MAN GÖRA TILLS KVART I TOOOOOLV I SKOLAN??!!
Men jag ska inte klaga hade ju fått ta det tåget hur eller hur, men nu ska jag fixa mig och krypa ner i sängen, men ni får ha en bra kväll och njut att sista dagen av lovet om ni inte börjar imorgon.
Går fram till vecka 5 sen prao tills vecka 10 på hemmaplan mer om det senare det e ju ett tag kvar
hmm ska fundera på sommarjobb, SKA va ute i GOOOODTIIID!!!!!!

bilder kommer slänger in en nu bara :D

PUsS! <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela