Nathalie

En tjej som bloggar om sin vardag och de som händer i livet!

Mys vid tv!

Publicerad 2012-01-27 20:00:00 i Min Vardag :)

Heeeej babes!! Nu från klockan åtta så kommer jag sitta vid tv och kolla på the vocie (stavning?) iaf där dom sjunger, så kommer inte blogga just då och gör ett tidinställt inlägg nu!
Kommer bli mys med familjen sen dra ut en sväng och träffa en kompis ett tag sen dra hem och kanske blogga till er ;) eller va säger nu? kanske ska passa på och ha en frågestund nu med?

Ähh jah frågestund nu!


Hoppas jag får lite frågor skulle va kul, svarar på alla men dom som e privat håller jag för mig själv!

Ha en underbar kväll så hörs vi senare, kommer säga till när frågestunden är slut så FRÅGA PÅ!!!!


Pussss och kraaaaaaaaaaaaaaam till er ALLA

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela