Nathalie

En tjej som bloggar om sin vardag och de som händer i livet!

Helgen!

Publicerad 2012-01-15 20:50:45 i Min Vardag :)

Heeej alla rara! Tänkte berätta lite om min helg :)

Fredag: Innan jag åkte hem så gick jag på stan med en kompis :) fick med mig en ring hem, men upptäckte att den va lite förstor när jag kom hem :O men skitsamma den kostade bara 18 kr :P fiiiin för att kosta så lite. Tkr den ser ut som e förlovnigsring xD! Älskar den!! Mys hemma och god mat sen mys vid datan och prtade med fiiint foolk ;) tills två ^^

Lördag: Vaknade vid tio tänkte åka till en kompis  med det blev inget eftersom det inte gick några bra bussar bara massa jävla byten vill inte sitta på en buss i fucking 2 timmar!! Men vi kanske ska ses nästa helg ;) och på lovet fast han ska lana men han skippar en dag och e med mig ;) göllig pöjk det där!! ;) UNDERBAR!! Massa godmam och mys vid datan och kollade på unga mödrar ;)



Söndag: Vaknade halv tolv, hade sjukt ont i magen åt frukost, fixade lite saker hemma sen en lååång promenade med huden ;)

Haha xD sjukt kul ;) men tar inte upp det här hähä ;)

Sen har vi fixat ännu mer fått nytt fönster men det fattas ett handtag :P men det kommer snart ;)

även fixat hela rummet bäddat rent osv ;) precis nyduschad också lägga sig i sängen snart då ;)

HÄRLIGT! Imorgon börjar skolan yeeeey! kulkul!! alla kompisar gör dagarna UNDERBARA!!!

Men ska fixa mig lite smått nu och läsa lite sen krypa ner i sängen ;)

ja detta va min helg, va har ni gjort i helgen :)



Pusss

Ringen jag köpte ;)






Kärlek till er alla!




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela