Nathalie

En tjej som bloggar om sin vardag och de som händer i livet!

Chill/ studiedag imorgon!

Publicerad 2012-01-25 22:40:18 i Min Vardag :)

Heeej babes! chill vecka :D två dagar kvar till helgen :) gööööött! Längtar tills nästa vecka :D

Måndag, fredag . skola :D tis, ons tors - praktik ;) niiiice! i FEM hela veckor TRE dagar i VECKAN!!

wooohoooo!  Bara varit chill lektioner förutom idrotten, åkte skridskor, men glömde mina hemma så fick låna ett par -.- fyyyfaaaaan!! man kunde inte ens åka på dom , men jag va tvungen!!!

Man kunde inte stå rakt på dom!! Veck sig innåt eller utått och dom sa att det gick bra, jodå bra gick det men faaan va ont i fötterna jag hade har det även nu med men inte lika :)

ÅHHH! när jag kom till skolan så låste sig mitt med HELA JÄVLA TIDEN!!! även nu!!

Känns som detta är min fredag den 13;onde! uuuuuuusch säger jag bara!

Gött att va ledig men nu ska jag va lite socal på fb och msn, sen fixa mig och gosa ner i sängen!

Alla andra sitter ju uppe när dom har studiedag men det kan inte jag för ska fixa lite saker imorgon :D feet nice tkr jag! kommer ut i det fina men även tråkiga vädret ;)

Men bloggar om va gjort i morgon! Passar även på att säga GODNATT till alla som kanske sover men men ;D


Puss och hej leverpastej!


HAHA grymt tråkigt inlägg i slutet!  Bjuder på mitt babbel :D






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela