Nathalie

En tjej som bloggar om sin vardag och de som händer i livet!

Sista Februari :D skottår med :)

Publicerad 2012-02-29 17:09:08 i Min Vardag :)

Hej finisar! Kom hem vid fyra tiden och fixat saker här hemma, och nu blir det bara chill :) praktiken va jättekul men nu måste jag kolla så jag inte fått löss... hmmmm vill inte ha det, hoppas jag inte får några :P men vi får la se ;) aah har inte så mkt mer att säga när jag har praktik, kommer skriva på fredag va som händer i hlegn :D

Just det på Fredag e jag hemma hela dagen! skööönt! Våran lärare skulle iväg och vi kunde inte ha någon annan lärare så vi fick hemma uppgifter i stället :D gött! Vi skulle baka scons ;) det ska jag göra på fredag och vi ska även ta kort på dom sen ska jag ta med två eller tre på bussen plus lite gått att dricka och sen skulle vi skriva ett favoriträtt för 4 personer så ska kolla va man kan hitta :) sen skulle va planaera en sallad till det :P hähä!
Och den sista uppgiften va att vi ska gå ner i en äffar och skriva priser på vanliga saker och även ekologiska/ kravmärkta varor :D haha! Kommer se ut hur roligt som helst! gå runt o kolla priser och skriva ner dom men inte köööpa kommer tyyp döööh lite om dt är mkt fölk men  nu ska jag sluta skriva och spara detta innan min data dör!!!!! ^^ pusS

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela