Nathalie

En tjej som bloggar om sin vardag och de som händer i livet!

Redan Torsdag ^^)

Publicerad 2012-02-09 16:58:07 i Min Vardag :)

Heej! Gick upp halv sex imorse började min praktik klockan halv sju ;) slutade  vid ett! gött!
för ett tag sen så plattade jag håret xD as länge sen jah gjorde det :P haha oviktigt!
Precis kollat på tv och sitter nu och kollar lite bloggar plus lite andra saker :D

Vad gör ni? vet ni någon bra hemsida man kan ladda ner gratis så man kan fixa sina egna header?! :) kommentera sidans namn under detta inlägg!

MÅSTE VERKLIGEN HA NY HEADER!!!! öhh.... det måste va för nyböejare eller så kan det va en enkel SIDA! Ladda ner någon igår men fattade ingeting! Haha! Känner mig kanska dååålig! 7


Men det va allt jag hade att säga! Imogon är det fredag och jag kommer laga världens godaste maaat med gooa godingar!!!!!! Pözzz på er alla!


Måste bara säga att en del folk är helt sjuka på sms tror saker och ting innan dom vet sanningen!

jobbigt! -.-  Syffar inte på någon speciell nu!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela