Nathalie

En tjej som bloggar om sin vardag och de som händer i livet!

Praktik!

Publicerad 2012-02-01 19:25:51 i Min Vardag :)

Heej alla fina! Sorry att jag inte bloggat men har inte haft något att säga dom senaste dagarna inte nu eller men tänka uppdatera er lite så ni vet att jag lever än :D, men har praktik på Tis Ons och Tors ;) så måndag och fredag skola ;) gött! två dagar sen e det fredag ;D woho va det har gott snabbt! Men har inget mer att säga sitter ba och killar vid datan vid olika sidor och smsar lite, väntar på samtal sen ska jag fixa mig för sängen :D och smsa med goa fööölk!

Men nu vet ni att jag lever! vi hörs :D


Puuuuuuuss



btw, det har snöat massor vi ska va 30 cm snööö!! Det kommer vid fel tillfälle det ska va VÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅR NUUUU!!! :D:D:D:D:D:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela