Nathalie

En tjej som bloggar om sin vardag och de som händer i livet!

Om dagen+ Godnatt

Publicerad 2012-02-03 23:52:00 i Min Vardag :)

Heeej kära läsare! Förlåt för att jag inte bloggade igår! Kom hem från min praktik och mådde så dåligt och gjorde det hela kvällen, låg och svettades sen frös jag och min dumma hals gör så ont!
Så hela natten frös jag och vaknade flera gånger! Fick upp klockan 5 tänkte orkar inte gå till skolan för mådde skit dåligt, men jag gick ner till mitt tåg och åkte till skolan ;) haha heter man Nathalie så är man inte hemma från skolan, hähä hade chill dag så :P gick och handlade med en kompis tills nästa vecka när vi ska laga våran ''födelsedagsmiddag'' hahahhahahhaha! guuuud! Men blir sket gooood mat :D. Underkvällen har jag bara myst med mig själv, käkat pizza och käkat gooodis och druckit cola men nu ska jag fixa lite te innan jag lägger mig, förhoppningsviss så blir min hals bättre! Men jag fryser som fan och svettas! Aja blir att sova med myskläder! Får se o jag ska va med en kompis i morrn beror på hur jag mår! vet inte om jag haft feber idag men det tror jag för va kokhet i pannan och är lite varm nu med :( detta suger! Men jag har klarat mig tills nu!
Aja få dricka varmt så kommer det gå bort! Äsch va jag klagar! Nu säger jag Godnatt till alla mina läsare!


Puss! <3

Btw: Får se om jag bloggar imörra ;) ni dör ju inte :D har typ inga läsare :S Men skitsamma :D
Jag gillar min egen blogg! Men vill ha ny header?!!!!! NUUUU!!! Ingen som kan hjääälpa miiig?!!
Fååååår PAAAAAAAAAAAAAAAANIIIIIIIIIK att min blogg är så FUL  FUL FUL FUL!!
FLM.... !

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela