Nathalie

En tjej som bloggar om sin vardag och de som händer i livet!

Tillbaka!

Publicerad 2012-08-18 01:33:00 i Min Vardag :)

Hejsan! Har inte haft ett piss att skriva om :/ har jag inte nu heller men tänkte endån skriva lite. Sommarlovet har varit bra bara slappat och solat dom dagarna som varit soliga xD varit hos mamma och pappa!
Mamma och vi gjorde lite saker de har jag redan skeivit om då jag va där :P Hos pappa har jag tagit hand om min farmor eller hjälpt henne med att laga mat och gå ut med hunden hon har opererat något i sitt knä som va helt slut. Bara tagit det lugnt och varit på kalas och träffat släkten :P Igår va det aldra sista dagen på mitt sommar lov och nu har jag bara lördag och söndag och några timmar på måndagen för börjar 13:00 då ;) Men skriver när jag har något vettigt att skriva om nu ska jag sova för natten GODNATT! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela