Nathalie

En tjej som bloggar om sin vardag och de som händer i livet!

Hej igen!

Publicerad 2012-08-29 20:13:00 i Min Vardag :)

Hejhej! har inte haft något att skriva om så därför jag inte bloggat!
Skolan e ju om dagarna och jag går ganska länge vissa dagar :(
Idag har jag bara haft tre lektioner och slutade runt ett :) sen har jag lagat mat :) och ätit lite nu på kvällen också, väntar på att klockan ska bli 21:00 så jag kan kolla på efterlyst, sen så ska jag gå och lägga mig :) imorgon slutar jag kvart i tolv :D nice, så ska gå till simhallen och simma ;) plus att jag tränar min rygg då har även cyklat runt massa i linköping så nu hittar jag lite mer saker :P sen kollade jag lite på stan men hittade inget speciellt :D två dagar kvar sen e de helg :D då åker jag hem till min fina familj!
Mrn detta va allt för mig just nu! slänger in ett litet in lägg senare :D
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela