Nathalie

En tjej som bloggar om sin vardag och de som händer i livet!

Heeeeeej alla nattas läsare D:

Publicerad 2012-04-08 17:18:37 i Gästbloggning

Hej alla :)
Shhhh.. Natta vet inte att jag bloggar ;)

Tänkte vara lite gulligt och blogga lite åt henne ^^ Har inte så mkt att göra ändå så liksom, vf inte ;) Samt hon boggar ändå inte och så!

Igår hade vi kalas för natta och hon va verkligen skit generad när hon fick se vad hon fick för nått i present! Det va ju självklart underkläder, trosor ^^ Men hon hade ju trots allt önskat sig det, men hon hade väl kanske inte planerat att vi skulle visa upp dom för precis alla ^^ Men det gjorde vi ^^ Och vi fick oss ett litet gott skratt för att natta blev så röd i ansiktet och verkligen skrattade och skämdes som skjutton! ^^

Aja,ni vet vem jag är. Det är Linnea, Nathalies kusin som har bloggar här några gånger förut och jag har även hjälpt henne med lite saker vad gäller bloggen :)
Tänkte att ni läsare kanske vill kolla igenom min blogg :D Jag bloggar varje dag och försöker att blogga mer än 1 gång bara :) Men det är inte jämt som det går eftersom man har skola och sånt att tänka på! Plus att ibland bara känner man inte redigt för att blogga men så kan det vara ibland tyvärr. Men det är nått man får leva med tyvärr :)

Jag har rätt nyligen, i fredags kommit hem från 2 veckor hos min kille :) Har varit i Norrköping och praoat och har då "bott" hos min älskling :) Super mysigt och trevligt! Och en annan sak är att vi snart firar ännu en månad tillsammans ^^ Hur många månader det är tänker jag inte säga utan ni får själva gå in på min blogg på Tisdag den 10:e och kolla hur länge vi varit tsm ;)

Men tänkte att jag skulle vara lite gullig nu och slänga in någon bild från kalaset igår!


Men nu kommer strax natta hit så ska stänga ner nu ^^
Ha det bra XD
Kolla min blogg :D
http://trustmepeople.blogg.se/ http://trustmepeople.blogg.se/ http://trustmepeople.blogg.se/ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela