Nathalie

En tjej som bloggar om sin vardag och de som händer i livet!

Just nu

Publicerad 2012-04-15 20:30:16 i Min Vardag :)

heeej babes! Just nu har jag precis städat mitt rum och packat ner det sista :D imorgon drar skolan i gång och jag ska sova i min egna lägenhet :D yeeey! så har typ bara städat och packat.

Datan ska med så kanske uppdaterar när jag kommer hem :D  ska fixa lite saker innan men nu ska jag börja fixa mig så jag kan krypa ner i sängen och sova :D

så sääger redan Godnatt till alla mina bloggläsare och så hörs vi i morgon ;)

ni är dåliga på att kommentera ;) haha


Fyra enkla  frågor till er ;) tacksam för svar

Är ni kille eller tjej?

Hur gammla ni ?

Gillar ni min blogg?

Va vill ni ser mer av i min blogg?

Så kom igen och kommentera!!

Kommentarer

Postat av: Linnea

Publicerad 2012-04-16 18:14:19

1. Tjej

2. 16 snart 17

3. Sådär,den funkar. Du får skriva mer intressant ;)

4. Mer inlägg och uppdatering,mer bilder och sånt

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela