Nathalie

En tjej som bloggar om sin vardag och de som händer i livet!

14 April

Publicerad 2012-04-14 13:00:51 i Min Vardag :)

Heejjsan! Märkte efter tolv igår att det va fredagen den 13 xD jag hade ingen otur! :P haha!
Vaknade vid nio att solen lös och att jag inte kunde sova mer.

på morognen gick jag ner och gjorde kaffe o mackor till mamma som hon fick på sängen :)

fööööööör hooon fyller år idaaaaaaaaaaaaaaaag! Grattis Älskade Mamma!

sen har jag nördat ett spel på facebook ^^ hahaha, tror vi skulle iväg en sväng sen också så kanske köper något
haha ska köpa gooodis :D:D:D ja det va allt för mig just nu och hör kanske av mig senare vem  vet ;)


Men puss på er alla!

Hejdå <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela