Nathalie

En tjej som bloggar om sin vardag och de som händer i livet!

Tisdag 20/9-11

Publicerad 2011-09-20 23:19:56 i Frågestund

Jaha då skirver jah lite på bloggen har grymt tråkigt! Jag har varit ledig idag och ska vara ledig imorgon med ^^
Men eftersom alla ska gå i skolan imorrn så e det ingen social på facebook eller msn:( så jag funderar på att kolla om det finns något bra på tven om det inte e det så får jag väl lägga mig o läsa elr sova. Får se vad man hittar på imorrn det blir iaf soov morgon! idag har jag vart´och hälsat på min gammla skola och vart  på banken och fixat lite :) det gick bra fast jah va nervös! :) sen gick jah till ålhens och köpte en fondition svamp :) den va bra!^^
aha dettá va ju ett lite längre inlägg en bom ändra:) Någon som kan  fixa snygg disinge till mig med bilder och text. ha det gött :) puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela