Nathalie

En tjej som bloggar om sin vardag och de som händer i livet!

Helg! (:

Publicerad 2011-09-25 17:36:03 i Frågestund

Hejsan alla bloggläsare!


Jag ska berätta lite vad jag gjort i helgen :)


Fredag: Dagen började med att göra sig iordning och äta lite sen så frågade jag en kompis om vi skulle ses :) Lite senare kom hon med sin hund och min hud hälsade och lekte tsm. sen gick vi in ett tag , och lite senare åt vi god mat och sen va vi tvunga att dra hem till min kompis för att hunden kunde inte vara ensam längre och där stannade jag tills halv tre och mina föräldrar blev inte så arga men dom undrade vad vi hade gjort ända tills halv tre. Dom trodde vi hade varit på stan.


Lördag:Vaknade halv tolv och åt sen gjorde jag mig iordning för att gå ner till stan och kolla på min kompis som hade ''smaka på tjust'' dom hade det i hela Västervik., det var najs :) sen så åkte vi hem till mig och kolla på andra avenyn och senare åt vi mat och sen va vi ute med hunden sen skulle hon plötsligt hem :O aja det va kul älskar henne! <3




Söndag: Hmm... idag vaknade jag halv elva (: najs  idag har jag suttit vid datan och varit ute lite  fiint väder :P
Sen har jag kollat på tv och pratat lite med min kusin Linnéa :D och nu sitter jag här och bloggar för hennes skull ;) hon säger att jag sak blogga mer óch långa inlägg ;) så här kommer ett lå´ngt inlägg med några bilder :)




Ps: på ftedagen va vi ute och fotade och kollade i affärer:)



Ha en bra söndag!










Denna bild får avsluta detta inlägg (;
Inget med texten att göra bara en bild på mig och min kusin :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela