Nathalie

En tjej som bloggar om sin vardag och de som händer i livet!

Gästbloggning av Linnea :D

Publicerad 2011-09-16 20:06:14 i Gästbloggning

Hejsan!
Tänkte blogga lite åt Nathalie :P
Ni vet säkert vem jag är,elr ni kanske har hört talas om mig ^^
Jag är iallafall Nathalies kusin :P

Jag vet inte redigt vad jag ska skriva här men jag kan väl iallafall börja med att säga att jag saknar Nathalie jätte mycket! :D Har inte träffat henne på nån månad nu och det är verkligen jätte tråkigt!
Jag vill umgås med min kära kusin och ha roligt :) Ta massa kort,flumma,låtsas vara fulla ute i byn (hålan jag bor i ),ringa massa folk och prata ^^) Älskar att umgås med denna underbara tjej! Du betyder allt för mig och vill aldrig att du lämnar mig!
<3 <3

Jag kommer nog att gästblogga här några gånger till framöver ^^ Och då hoppas jag att nathalie har blivit bättre på att blogga och att hon har fler läsare ^^ Alltid roligare att blogga då liksom :P


Lägger in en liten bild på mig som är ganska så nytagen :P

Även en liten bild på mig och Nathalie får komma med i detta inlägg tycker jag :D

Men nu ska jag fortsätta prata med Nathalie på skype så hörs vi nästa gång jag bloggar här :D
HA DET GÖTT! D:
Kramar Linnea
http://trustmepeople.blogg.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela