Nathalie

En tjej som bloggar om sin vardag och de som händer i livet!

Kaffe :)

Publicerad 2011-10-29 23:05:55 i Frågestund

Hejsan! Idag vaknade man lite efter nio:) Sen tog jag det lite lungt senre åt jag frukost ;)
Sen när jag ätit kollade jag om min bror va vaken eftersom vi skulle upp tio för vi skulle men en buss som gick till Oskarshamn vid 11:20:) Vi skulle träffa Mamma och Svenne :D (mammas kille) Vi handlade och gjorde lite annat i Ohamn. Nu sitter jag vid datan och tråkar väntar på att få prata med en person! :).

Imorgon ska vi till Mönsteråsvattenplats :D senare ska vi vidare till Kalmar och träffa Mormor!
Ha det bra så kanske jag bloggar senare puss :*





Just nu sitter jag ock dricker detta kaffet! Mums :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela