Nathalie

En tjej som bloggar om sin vardag och de som händer i livet!

Fredagen :)

Publicerad 2011-10-08 10:51:21 i Frågestund

Hej! skulle bloggat igår men jag glömde :O. Ja nu ska jag berättea lite om fredagen :D

Dagen började med att man gick upp fem för att åka med tåget till Linköping som går 05:41 :O
Sen va jagh inne vid 07:31. Sen träffa en kompis en stund sen gick jag och min kompis till skolan och väntade på att vi skulle börja. Lite roliga lektioner på fredagar:). Sen åka hem och inte göra så mkt men det bliv lite fredagsmys med familjen och kollade på idol :D André gick vidare!!! yeeees! <3 Sen satt jag bara vid datan :D <3 puss



Kommentarer

Postat av: therese

Publicerad 2011-10-08 19:38:05

video BLOGGA :D puss

Postat av: Nathalie

Publicerad 2011-10-08 19:40:59

Hehe vad ska jag video blogg om? men vet inte hur man laddar upp filmen :O :( PUSS

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela