Nathalie

En tjej som bloggar om sin vardag och de som händer i livet!

En bra dag!

Publicerad 2011-10-22 20:36:47 i Frågestund

Hejsan! Tänkte slänga in ett litet inlägg :)

Jag ska videoblogg men vet inte hur man laddar upp den men min kära kusin ska hjälpa mig!:)


Idag har jag varit med en kompis ;) vi gjorde inte så mkt, senare åkte vi hem till henne och hennse hund blev helt galen xD sööötonoos asså!<3 Sen så bakade vi en äppelkaka och det var skit gott (:

Men åt så jag mådde illa :(

Hon följde mig hem en bit sen har jagh bara suttit vid datan och tänker på en jätte söööt person som jag gillar!

Nu vet jag inte vad jag ska skriva :/ men vi kanske hörs senare eller imorgon! ha det bra puss!! :*<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela