Nathalie

En tjej som bloggar om sin vardag och de som händer i livet!

Söndag -.-

Publicerad 2011-11-06 19:41:12 i Frågestund

Hejsan allihopa! Sista dagen innan skolan börjar-.- men får ju täffa mina älsklingar!
På lovet har jag varit hos mamma och pappa! :) kulkul

Nu tänkte jag berätta lite om dagarna efersom jag inte bloggar så mkt så får jag göra ett inlägg som är hyfsat långt! vad säger ni?

Dagarna hos mamma : Lördag morgon åkte jag till min kära mamma. :) vi handlade som man brukar. Senare åkte vi till mammas kille och va där ända tills jag skulle hem :D på
söndagen skulle vi åka till Mönsterås vattenplats med vi åkte ner till kalmar och kollade in alla fiiina affärer :D och efter ett långt tag började alla bli hungriga så vi åkte till våran mormor som hade gjort plättor till oss :D vi åt maaaasssor!! Vi fick även pussel :P
åkte vidare till några andra och va där ett tag dom hade gott kaaaaaffe!!!!! mums xD sen satt jag bara vid datan :D
Måndag: Vi gick upp tidigt för att baka :D Mamma och jag. Vi bakade två olika sorter småkakor och bullar Det blev många bullar 174 men jag tog en direkt :D sen så småplockade vi lite jag satt även vid datan :D

Tisdag: Hmm.... vi gick upp tidigt och började städa! trååååkigt men sånt måste man göra! tyvätt :/

Onsdag: Skulle vo åka hem :( men när vi va på väg till bussen så såg min bror att det låg något på vägen vi småsprang och kollade vad det va det va en av våra katter :( men ska inte berätta mer!

Vila i fred söta pierre!

Torsdag: Va jag hemma och tog en spruta, senare så åkte jag till min kära pappa!
hände inte så mkt mer den dagen.. tror jag inte aif xD haha har dåligt minne!


Fredagen: Vaknade upp hemma hos Pappa tog det lite lugnt senare åt jag frukost :) lääängtade så tills IDOL! Va med min kära kusin Linnea! om ni inte vet vem hon e hon min kusin och syster och han har även gästbloggar och är med på min video som hon och jag gjorde i lördags!


Lördag: Vaknade runt tio :D  käkade frulle :) senre vare mat :P och sen åkte vi ner till min farfar som ligger nere i Ålem :) mkt lättare om han låg närmare! Sen när vi kom hem så va det så vaaaackert på kyrkogården med alla fiiiina ljus som va tänka! Många men inte alla.

Söndag: Just nu har jag precis ätit pizza och nu sitter jag här och bloggar! Ha en bra kväll. puss och Godnatt :D kanske slänger in ett kort inlägg innan jag ska sova med det är inte säkert, :*









Min kära pappa



Bilden säger ALLT! Min kusin och jag :D<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela