Nathalie

En tjej som bloggar om sin vardag och de som händer i livet!

Skolan= Läxor

Publicerad 2011-11-07 20:24:52 i Min Vardag :)

Hejsan alla sötnosar! Blev ju bara ett kort inlägg förut, men nu tänkte jag skriva lite om dagen.

Gick upp 7 klädde på mig :) Sen fixade jag mig lite grann sen plockade jag ner min frukost sen åkte jag ner till rese och klev på tåget. Det va så underbar att träffa alla igen. :D

Idag hade vi estetisk verksamhet det är otroligt kul :D får göra så roliga saker där sen vare lunch och efter det hade vi svenska  :D kulkul. Sen sista lektionen hade vi matte det va inte så kul, vi fick spela något grymt tråkigt spel :/ Sen vänta i rese en timme innan jag kunde åka hem, det blev plugg på vägen hem xD har även pluggat tills nu xD duktig! Snart ska vi ha prov!! blääh! Juste det imorgon ska man på bio med klassen :D Jag är även fadder med en kompis... alla som går i nian ska ju proa på det pogram dom vill gå och några  vill gå barn och fritid :D kul! det va allt jag hade just nu! Säger även Godnatt eftersom jag ska snart lägga mig och jag ska upp fem -.- kanske bloggar en sväng i skolan (: Jag får se hur det blir.
Känns som detta inlägg börjar bli lite tråkigt så jag säger hejdå nu! puss :*



Jagsaknarminbaby!<3


Släng gära in en kommentar! Om det inte är för mycktet begärt av mig!
















Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela