Nathalie

En tjej som bloggar om sin vardag och de som händer i livet!

Sista November :)

Publicerad 2011-11-30 17:09:13 i Min Vardag :)

Heeeeeeeeeeej alla snyggingar! Började kvart över åtta. Hade en trååkig lektion först, men vi pratade så det gick snabbt. sen hade vi rast i en halv timme. :D najjs! Skulle till skolsköterskan vid 10... på hälsokontroll... blablabla hon pratde i 40 min!!! -.- sen fick jag till engelskan och va där en kvart (onördigt) men hann faktiskt göra en sida :P höhö. Sen hade vi dum idrott men vi boxlade det caa skit kul ;D maaaaassa gooa människor och sjukt söööta!! Det går inte att beskriva hur underbara dom är!! <3 Nu ska jag plocka ut i diskmaskinen sen plocka i den.... -.- ingen annan ville göra det! Sen ska jag göra frukost  tills imorgon ;) Vi börjar halv tio men det är några som ska göra om ett prov så dom som inte gör om provet får börja kvart i ELVA!!! yay!!! Men jag får vänta en timme i skolan, men det får gå! Lite sovmorgon får jag allt :). Imorgon kommer det bli najjs :D Ska ha en lektion sen liuunch sen biiiio men klassen sen slutar vi!!! Hoppas man fåååååår äta GOOOOOOOODIS!!! MUMU MUMS!!! Längtar!!!!!


TJoooooh detta va allt föt mig! (just nu)


Hoppas ni gillar min blogg! kommentera gärna ;)

Pösssss på er älsklingar!!<333

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela