Nathalie

En tjej som bloggar om sin vardag och de som händer i livet!

Säger Godnatt!

Publicerad 2011-11-17 20:43:22 i Min Vardag :)

Hejsan hoppsan!!
Har precis käkat och nu ska jag vara lite social på msn och fb :)
lägg gärna till mig på Facebook Nathalie Knäppskalle Nilsson
msn: [email protected]
Hoppas jag kan sova inatt... det va fett varmt och det e de nu med :/
 Vad ska man göra med livet?! alla säger massa saker!!
åhh denna värld:/ va e det för värld igentligen?!
En värld med beskymmer!!!!
jag önskar att du va hos mig nu!! jag skulle krama ihjäl dig och pussa på dig så du blev helt tokig!!

jAG ÄLSKAR DIG GÖR ALLTID MIN KÄRA BABAY! <3 INGEN KAN TA DENNA PLATS SOM DU ÄGER HOS MIG! DU ÄR ALLT FÖR MIG DU GÅR FÖRE MIN FAMILJ PRECIS ALLT! JAG SKA BEVISA ATT JAG ÄLSKAR DIG!N<3
pUsS oCh KrAm På Er AlLA! <3






Kärlek till er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela